miercuri, 8 iulie 2009

Costineşti Bazar

Miercurea trecută am plecat cu Bestia încărcată de tricouri să deschidem Rock Shop-ul din White Horse Costineşti. Drum plictisitor la volanul Bestiei, trafic de nebuni prin Constanţa şi în aproape 4 ore şi 15 litrii de motorină consumată, am ajuns la destinaţie. Fript de sete, am sărit direct călare pe o bere după ce am băgat cheile în buzunar pentru restul zilei. Bună şi rece berea. Mi-am şters mustaţa de spuma ce se cocoţase deasupra buzei mele superioare şi am fugit repede să mă barbieresc, dupa ce mi-au facut observaţie câţiva prieteni că "Arăţi ca dracu' Oltene. Ţi-a albit barba de tot de când nu te-am văzut". 10 minute mai târziu îmi mai dădeam jos o tură de spumă de sub nas. Mi-era dor de vară în White Horse. Am făcut repejor cunoştinţă cu personalul nou şi am mai strâns câteva mâini de prieteni vechi. Ce relaxant e la mare... Da... Doar daca stai în White şi bei bere cu prietenii. Dacă faci greşala fenomenală să iei drumul către faleză te-ai ars. Şi nu de la soare. În vara asta, edilii din Costineşti ţi-au pregătit multe surprize. Surprize din PVC peste fostele spaţii verzi şi straturi de flori cu care s-au lăudat în anul ce a urmat catastrofalei inundaţii ce a schimbat faţa Costineştiului pentru totdeauna. Faleza în acest moment este înţesată de tarabe din PVC şi lemn, una lângă alta. Mai urmează ca marea de comercianţi să înceapă să îşi ademenească muşteriii cu "Ace, brice şi cariceeee, rame şi chiloţi de dameeee". Gaseşti orice la tarabe. Şi când spun orice, nu exagerez. Sunt şi cel putin 11 Spice Shop-uri în Costineşti, după unii chiar 17. Până duminică la prânz, când m-am urcat la volan, m-am rezumat la berea şi muzica bună din White Horse, 2 drumuri în Eforie Nord cu treabă şi o fugă până în Vamă. Cu Vama e o alta poveste. Am să mai fac câteva drumuri pe litoral în vara asta şi am să vă spun şi despre locul minunat ce cândva era cunoscut sub numele Vama Veche. Acum e cu totul altceva acolo.

Niciun comentariu: